måndag 5 juli 2010

Huvudvääärk!

Hudvärk, huvudvärk ..fan ta denna huvudvärk! Den går inte över, inte ens de två panodilen jag tog för mer än en timma sen hjälper. Sjukt sur är jag..

Har inte mått super på hela dagen, antingen är det värmen som tar kål på mig eller så håller jag väl på att smittas av alla sjuka barn på dagis. Inte så skoj eftersom jag bara har denna vecka kvar och sen är fri, men vi får se hur det blir med den saken. Måste hålla mig frisk fram till Stockholm nu iallafall! :)

Blev till att åka till Loafallet idag med Amanda, Alexandra & Frida. Skönt att svalka sig lite, förrutom att halva Emmaboda också hade bestämt sig för att göra det exakt samtidigt som vi. Men det blev ett par timmar där, råkade riva sönder Amanda totalt på axeln då vi kastade varandra, var dock inte med mening så är väldigt ledsen över detta. Tyvärr fick jag tillbaka det då Alexandra bestämde sig för att knyta upp min bikiniöverdel "/ haha.


Blev till att kolla på Lotta på Liseberg ikväll. Med en grym huvudvärk finns det inte så mycket mer att göra :P Känner mig som värsta pensionären som kollar på sånna här program men jag har alltid gillat musikprogram & just nu är musik det enda som får mig att känna mig någorlunda normal efter allt som har hänt. Musiken tillåter mig att drömma mig bort till en plats där allt är underbart! :) och det gillar jag...

1 kommentar:

janine sa...

Hallå där, söt blogg :)