söndag 4 juli 2010

Det är klart att solen lockar ;)

Klockan är sent och det är jobb imorgon som gäller.. Blir frustrerad över hur snabbt helgen egentligen går, känns som att det precis var igår som pappsen kom hem från skååneland och att han inte alls ska åka redan imorgon igen. Tråkigt, tråkigt!!

Fick höra av pappa när vi åt kvällsmat att jag hade fått mycket färg i ansiktet idag (y) me like! Får dock inte sola så mycket mer för de här hemma, tror nog de är lite avis på mig som får sån färg! För jag menar, så mycket har jag faktiskt inte solat. Det räcker ju med att jag är ute i solen 10minuter för att jag ska får färg... Och har de några problem med det så får de väl installera en stooor fläkt inne i mitt rum & tillåta mig att ligga framför tv:n hela dagarna istället för att vara ute och sola. Finns inte så mycket mer att göra nu när alla andra också jobbar i veckorna, jag slutar ju mycket tidigare än de så de jobbar fortfarande när jag har kommit hem och då är det ju klart att en bok, bikini & en massa sol lockar! ;)


Ska försöka att gå ut & gå en låång runda imorgon. Tänkte försöka gå av mig lite överflödig kropssvikt så att jag kan unna mig massa godsaker uppe i Stocholm sen! :D Måste få igång min kondition lite, är ju pinsamt, tror nästan att min farmor har bättre kondition än vad jag har & hon är 67år, haha.

Inga kommentarer: