fredag 2 juli 2010

Mycket att göra!

Än så länge har dagen varit härlig, blev ingen promenad med Anna eftersom hon skulle ner till Malmö(?) och hälsa på sin bror.. Har inte tillräckligt motivation till att ge mig ut på promenad själv, men får se till att ta tag i det här nu. Måste ut och röra på mig mer! Har f*n gått upp mer än 5kg på bara några månader, fy på dig Emma! Skärpning som gäller! haha..

Tror faktiskt min sommar kan bli riktigt bra, har en del att göra.
*jobba
*kalas (amanda)
*djupvik/öland
*stockholm - gröna lund + stan
*bergkvara vattenfestival
*kalas (pappa)
*ljungbyholm
*djupvik/öland igen
*karlskrona
*bröllop
*kalas (anette)
*sailet

- och där emellan ska jag försöka klämma in ett besök på Gotland med, får se hur det kommer gå! :) Har som sagt en hel del att göra samtidigt som jag måste ut röra på mig mer :P Det kommer säkert dyka upp en massa andra saker, ska t.ex. se till att träffa Viktoria samt att vi snart måste ta och ordna upp en tjejträff med alla giirlzen från skolan och vem vet, kanske Rydström tillochmed får vara med?! ;) haha

Inga kommentarer: