tisdag 6 juli 2010

Duktig flicka (y)

Oj, vilken "bloggar"-dag det har blivit idag :P men det är bara bra då jag slått mitt besöksrekord samtidigt som jag hamnar högre & högre upp på bloggtoppens lista :D mee liiike!

Har varit lite duktig nu ikväll faktiskt (a) tog tag i mitt liv och bestämde mig för att ut & röra på mig. Så det blev en powerwalk på 30min samt lite jogging på det, hemmavid blev det sit-ups & armhävningar! Niice, nu är det att skulptera kroppen som gäller den sista tiden som är kvar på sommarlovet så att man är i fin form innan utlandet kallar! Får bli till att ut & röra på mig varje dag nu framöver.. Jobbigt, men förhoppningsvis ger det resultat genom fler konturer & mindre kilon på vågen :)

Vi får hoppas på att solen tittar fram imorgon så att man kan bättra på brännan lite (y). Nu är det film & sen sängen som gäller! måste lära mig att lägga mig tidigare, blir väl till att räkna får ikväll för att kunna somna.

Inga kommentarer: