måndag 7 maj 2012

Blev en promenad istället..

Blev ingen joggingrunda ikväll, utan fick bli en promenad på 50min istället :) A kände sig fortfarande inte helt kry (han är lite förkyld) så ville inte jogga & snäll som jag är så drog jag med honom ut på en lugn promenad istället :D Måste få in det som rutin att gå ut & gå/jogga om kvällarna i veckan. Både A och jag behöver det, att röra lite extra på sig skadar inte. Speciellt inte nu när det är så fint väder om kvällarna..

Har även kört lite armhävningar & situps idag. Tänkte göra några till samt knäböj & plankan innan det är sovdags.. Här ska vi slimma till kroppen lite innan sommaren ;) Ska även bli ändring på maten här hemma, både vad gäller tider & kost. Får se om jag lyckas dra med mig hjärtat på mina konstiga idéer?! Men med tanke på att det är jag som lagar maten om dagarna, så lär det inte bli så svårt? :)

Nu ska jag tjuva lite på As Internet och kolla på BigBrother (a)
Nattinatti, hörs imorgon!

Inga kommentarer: