måndag 28 maj 2012

Helgen + MorsDag.

Denna helg har spenderats både på jobbet & ute på landet. Jobb till kl 15:00 på lördagen för att sedan bara åka hem & göra sig iordning inför 50års-kalas. Detta är 3e 50års-kalaset jag går tillsammans med A på (vilket känns lite speciellt då vi blev tillsammans på ett 50års-kalas :p haha).

Det bjöds på exotisk planka på festen, och jag var inte sen med att fylla tallriken & vräka i mig. Hade ju som sagt jobbat tidigare på dagen och inte haft någon tid till att äta innan det var dags att åka ut till Högerås för att fira, så magen skreeek verkligen efter mat! Blev även lite öl, vin & whiskey. Inte nog med det beslöt jag mig för att följa med A ut på en nattpromenad med hunden. Kanske inte så smart då vi befann oss på landet där det nästintill är becksvart överallt och inte finns allt för många ställen att ut & gå på. Blev till att gå genom en än fylld med stenar, grenar & massa brännässlor! Inte det lättaste när man druckit lite, inte ser något & dessutom går i klackar, haha.

Igår var det MorsDag, vilket vi firade genom att åka över till Öland och äta middag i As mormor & morfars sommarstuga. Riktigt mysigt var det, & mycket berodde på det varma och fina vädret! Spenderade största delen av förmiddagen till att ligga i solen och bättra på brännan lite ;) Dock hade jag inte bikinin med mig, så fick bli att sola i bh. Så nu är jag fylld med massa olika märken av olika toppar jag solat i. Kanske dags att köpa en ny bikini-överdel? :)

Innan jag gick ut i solen ;)

Inga kommentarer: