måndag 28 maj 2012

Snabb uppdatering innan läggdags!

Blir till att jobba imorgon. Skulle egentligen inte gjort det, men gick in på jobbets hemsida & såg att det fanns lediga tider både imorgon, på onsdag och på torsdag, så blev till att boka in de passen. Helt okej trots allt. A har ändå börjat köra asfalt nu & jobbar både tidigt om morgnarna och sent om kvällarna, så då kan jag lika gärna passa på att jobba jag med!

Jobbar som sagt inom restaurangbranschen (så det är väl inte det mest välbetalda jobbet som finns), men det räcker gott & väl för mig :) Alla pengar är bra pengar! Har dock inte sagt vart jag arbetar än, men antar att en del av er redan har luskat ut det?

Som jag sa innan & som jag sagt förr; alla pengar är bra pengar. Hade ändå tänkt börja plugga lite smått till hösten och behöver då ett extrajobb & det är det som är så bra med det jobb jag har nu. Man får vara med och bestämma sina egna arbetstider.

Just nu jobbar jag så mycket som möjligt för att kunna betala mobilräkningarna, bidra till hemmet samt kunna leva under sommaren. Jag har sån tur att jag har A! Han vet att jag kämpar för att dra in så mycket pengar som möjligt & det räcker för honom. Man måste visa att man kämpar & att man inte bara tar saker förgivet för att ett förhållande ska fungera!

Oj, blev ett ganska långt inlägg trots allt (bloggar från mobilen). Nu är det dags att krypa ner i sängen brevid en redan snarkande kille. Go'natt på er!

Inga kommentarer: