måndag 7 maj 2012

Long time ago..

Känns som det var evigheter sen jag skrev här senast, fast egentligen var det cirka två veckor sedan? Mitt Internet bestämde sig för att ta semester då, vilket gjorde att jag tappade suget på att blogga.. Inte särskilt roligt att kämpa med att försöka lägga ut ett inlägg via mobilen & det tar cirka en halvtimma att göra det. Då gör jag hellre något roligare :D haha..

Som ni såg på den "censurerade" bilden, så har jag klippt lugg. Tänker dock inte lägga ut någon bild på den idag då jag måste duscha innan någon får se mig :P Kan kolla om jag hittar någon bild jag tagit innan i veckan..

Är sjukt trött idag (inget ovanligt när det gäller mig), men ska ändå försöka dra med mig min andra hälft ut och jogga senare ikväll när han har kommit hem efter jobbet. Ska dock laga lite mat & så innan jag ger mig ut för att få en slankare kropp ;) Lite sugigt bara att han inte kommer hem förrän runt 7 ikväll, men så är det att vara tillsammans med en lastbilschaufför. Ska väl ändå inte klaga då det är bra betalt & han trivs med vad han gör!

Oseriös bild från förra helgen skulle jag tro.. 

Inga kommentarer: