tisdag 15 maj 2012

Tankar.


Menar inget illa med detta inlägg. Allt är redan upprätt & förklarat, känner bara att jag måste få skriva av mig lite!

Inte nog med det så blir jag oskyldigt anklagad över att ha snott någons cigg på personalfesten & vid ett tidigare tillfälle?! Men hallå, varför skulle jag ta något från någon? Det som gör mest ont av allt är att personen/personerna i fråga inte kommer fram och frågar mig, utan pratar om det bakom min rygg! Hur bra kompisar är man då?! Jag trodde aldrig att dem som jag tycker om & umgås med dagligen någonsin skulle anklaga mig för något sådant! Visst får man ha sina funderingar, men då tycker jag att man frågar personen i fråga först innan man börjar prata bakom ryggen på henne/honom..

De säger att ett ciggpaket inte är värt att bli ovänner över (& det håller jag med om!), och det är därför de inte frågat/sagt något till mig. Men om det nu inte betyder så mycket för dem, varför tar de då upp det med A för? Visst vi är tillsammans, men han vet väl inte vad jag gör & inte gör? Det är ju inte som så att vi sitter ihop med varandra, haha..

Har äntligen fått förklara allt från min sida och att jag INTE har tagit något från någon! Härligt som det är, så tror de på mig. Vilket känns sjukt skönt! Jag har aldrig varit på gång att ta något från någon och kommer heller aldrig vara det!

Tar man från sina nära & kära, har man snart ingen kvar runt omkring sig!
Så ta vara på det ni har innan det är försent.

Måste bara tillägga att A hela tiden trodde på mig. Han är bäst, min fina prins!

Inga kommentarer: