fredag 18 maj 2012

Till er läsare!

Känner att jag inte alltid har varken tid eller lust.. för att blogga vill säga. Vet inte hur många av er som läser detta som har egen blogg? Men för mig känns det ibland mer som ett "måste" att skriva ett nytt inlägg istället för att jag egentligen vill det. Visst i början skaffade jag bloggen bara för att skriva av mig, men sen när jag insåg att jag faktiskt hade folk som läste & följde mig kändes det sjukt skönt. Det blev dock större press på mig som bloggare. Jag känner mig ständig "tvungen" att lägga upp nya inlägg (och helst intressanta) för att inte göra er läsare missnöjda..

Ni läsare är det som fortfarande driver mig till att skriva. Som jag skrev innan skaffade jag bloggen för att skriva av mig när jag mådde som sämst. Nu när jag lyckats ta mig upp ur det träsk jag tidigare befann mig i känner jag inte längre lika mycket behov att skriva av mig. Så det jag skriver här, skriver jag för er!

Måste bara tillägga att ni är jättegulliga som, trots att jag inte lägger ut inlägg varje dag, besöker min blogg dagligen. It makes my day!

Missta mig inte, det känns helt otroligt att ni som läser är här för att läsa det JAG skriver.


Inga kommentarer: