tisdag 15 maj 2012

Long time no see.

Woops, var ett tag sen det blev något inlägg här.. Har haft en hel del för mig, (inte allt för positiva) i fredags jobbade jag, lördagen bestod av att åka till Vissefjärda för att kolla cross & sedan tillbaka till Nybban för att gå på personalfest. Fram tills söndag har allt varit superbra, enda tills jag & A hade världens bråk :/

Vet inte vilka det är som kikar in här då & då, men vad A och jag bråkade om behövs inte tas upp eftersom det är något mellan honom och mig! Var så nära att jag nästan tog mina saker och åkte hem till pappa igen.. Men så tråkigt ska det inte bli. Vi har nu pratat ut & bestämt oss för att försöka få det fungera ordentligt igen.

A är den jag älskar mest av allt 
& jag skulle göra allt för honom <3

Inte så smickrande bild på mig kanske, men här är jag iaf med min fina prins!
Så till alla våra vänner, delar av familjer m.m. som tittar in här ibland. Vi har det bra nu! Vi löser detta på egen hand & vi har båda gjort dumma saker, men 14månader fyllda av kärlek försvinner inte så snabbt..

Inga kommentarer: