söndag 5 september 2010

3års-kalas

Var på 3års-kalas igår, mysigt & kul var det :) Tårtan var väl helt okej med tanke på att 3åringen själv hade fått välja ut tårtan i affären, så det var päronmossue med något annat, haha.. Men den mörka och ljusa chokladen ovanpå var mumsigt! :D Det är den lillafisen på bilden som vi firade :) Tror hon blev väldigt glad över allt hon fick, speciellt att hello kitty saker, då hon älskar hello kitty :P

Mina supersöta kusiner Fannie & Mollie!

Idag blir det till att försöka plocka upp lite i rummet, måste byta lakan då en smutsig liten hund verkar ha rullat runt här medan jag var iväg.. Sen måste jag även måla klart sista gången nu i "fönsterhålet" så att det blir klart innan pappsen åker ner till Örkelljunga igen, behöver hjälpa med att sätta dit lampan som sedan ska dit. Men det är bara vad jag borde göra idag, kanske blir så att jag göra något helt annat, ingen som vet. Måste bara finna orken till att ta tag i det, vilket kommer vara svårt idag då jag har en lite mindre dag och bara tänker tillbaks på allt som hänt.. Fattar inte varför mitt liv ska skita sig så som det gör, jag är inte förtjänt av det!

Inga kommentarer: