fredag 3 september 2010

Godmorgon!

Godmorgon! Vaknade nyss efter en lång natt utan sömn stundvis. Har så jäklans ont i halsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen, får hoppas att det försvinner med dagen! :) Blev väckt klockan 06.30 på frund av en idiotisk man som heter Mattias.. Så dum du är, jag är ledig - du jobbar , trakassera din fru istället för mig! ;) haha.. Lyckligtvis somnade jag om och vaknade nyss..

Blir till att åka in en runda till stan för att vara ifrån huset när städerskan kommer, ingen lust att gå och granska precis allt hon gör eller rättare sagt vad hon inte gör. Nu är det kläder, smink och sen bort mot bussen som gäller!

1 kommentar:

rock n roll mamma sa...

halsont är inget vidare! en varm sjal får du nog ha på dig inne i stan då! tur att det är snyggt o ha det=)