måndag 20 september 2010

uscha för skolan!

Måndag och dags för skolan närsom.. uscha! Tur att man har sovmorgon och har extra mycket med tid för att förbereda sig ;) Blev till att vara uppe länge igår, och nej inte för att följa valvakan, utan för att jag fastnade framför datorn med underbara personer (y)

Idag är det bara religion som står på schemat som gott och väl är tillräckligt för en måndagseftermiddag. Får hoppas på att jag hinner med tåget denna gång och att det inte kommer en gammal tant med rullator som behöver hjälp, som det gjorde i fredags :P

Är trött, trött, trött och ännu mera trött... att helgen ska gå över så snabbt är något jag inte förstår! Varför kan det inte tvärtom, två skoldagar och fem vilodagar? Det hade jag helt klart gått med på! (y) lat som jag är (a). Nehe, nu ska jag göra ett tappert försök att se någorlunda levande ut :*

Inga kommentarer: