lördag 11 september 2010

Marknad

Hemkommen från Nybro, helt underbar kväll igår fastän jag var trött som jag vet inte vad :P Blev till att träffa roligt folk & inte minst Dig :) Var så himla nervös när jag klev av tåget, kändes som mina ben skulle vika sig vilken sekund som helst, men jag klarade det (y) höll tillochmed på att slänga nycklarna i soppåsen på tåget, så jäkla nervös var jag.. kunde inte tänka klart över huvudtaget :P haha. Men kvällen slutade lyckat och det är det som är det viktigaste :)


Blev till att ta en runda på marknaden här i Emmaboda för att köpa på sig lite marknadsgodis & cola, så att man nu kan krypa ner i sängen och kolla på idol (tv4play). Känner att jag behöver ta igen en del sömn sen igår.. :)

Imorgon blir det Kalmar & övernattning tills på måndag :)

1 kommentar:

Nicole sa...

Vad fin bild Emma! :)