lördag 18 september 2010

Bara en lek?

När är det som man anses lekt med? När vet man att någon bara leker med en? Det är bra fråga som jag vill ha svar på.. Hur får man ens för sig att leka med någon? Och hur gör man när man insett att allt bara var en lek, vänder man bara ryggen till & gå vidare eller vad gör man?

Att få mig att le har inte varit det lättaste den senaste tiden, att få mig känna mig nöjd med mig själv har varit ännu svårare ..sen kom du in i bilden. Du pratar, du smsar, vi träffas & trivs med varandra. Sen blir det tyst, vad var det som hände? Trodde för en stund att jag tagit mig upp från botten men nu vet jag ärligt talat inte..

Kanske är det dags att gå vidare?
Du var bara en av alla,

det finns så många fler som är mer seriösa.
Jag väntar fortfarande  på ditt sms, eller ditt samtal för att få det bekräftat - att jag fortfarande är intressant - men än så länge har jag inte fått någon vink av det. Synd, för jag gillade dig verkligen.. Ett sista försök, sen är det över..

1 kommentar:

Vedrana Ćorluka sa...

Man tänder bara ryggen till och går vidare som om det aldrig hänt...