torsdag 9 september 2010

L.A stil :)

Man blir ju galen av att sitta hemma sjuk. Har kollat runt en massa på internet och blivit helt manisk i alla tunna fina kroppar man ser på bilderna. Smala fina vältränade ben, platta magar & nyckelben som sticker ut precis lagom mycket.. Inte nog med det, alla dessa perfekta ansikten m.m. Jag brukar inte vara så utseendefixerad, men tror nog att jag börjar bli det nu.


Just check out those legs on Miley. Jag är helt förälskad i benen, och inte bara i benen, tycker hela hennes kropp är fantastisk! Om jag skulle få välja, så skulle jag välja att ha en kropp som liknade hennes. Finns nog inte så många som tycker den är helt förskräcklig & tror inte att det finns några killar som skulle tacka nej till en så vacker kropp!

Får väl bli till att börja träna för att börja sätta fläsket i rullning, så att man någon dag kanske kan komma i närheten av utseendet på hennes kropp. Sen så får man väl se till att fixa sig ett bra jobb med skyhög lön för att kunna köpa alla finfina skor & kläder.. Tråkigt nog tror jag att jag har mer L.A stil än vad jag har "sverige" stil i klädväg, så skulle nog känna mig alldeles för finklädd av att gå runt på stan här i Kalmar/Sverige, haha. Just nu vågar/ har jag inte råd till att klä mig som jag vill.. Får väl bli till att skaffa fram pengar eller gifta sig rikt och sen packa mina saker & flytta till USA :)

Inga kommentarer: