måndag 6 september 2010

.

Skrev innan att jag skulle krypa ner i sängen & kolla film innan, men det går fan inte med den här jäklans hosta jag har fått. Den bara retas hela tiden och inte minst på de få tillfällen man verkligen inte borde hosta.. stört!


Imorgon är det någon slags temadag på skolan, representanter från olika partier ska komma till skolan och informera oss eller något liknande. För mig känns det helt onödigt då jag inte får rösta i år. Är inte, har aldrig varit och kommer aldrig bli intresserad av politik och så är det, bara lära sig leva med det.. Får väl plåga mig igenom dagen för att sedan åka hem till mormor och agera slav. Ska städa hennes lägenhet, men så länge man tjänar en hacka på det så är det värt slitet.. Tar knappt en kvart att dammsuga lägenheten :P

Såg Biggest Loser Sverige innan, kan inte säga mycket mer än; Hur patetiskt är det inte? Kan vi inte komma på några egna program istället för att kopiera all the time? Den amerikanska versionen är så mycket bättre än denna!! Tycker egentligen hela programidén är lite kaiko, visst det är bra att man får igång överviktiga människor att motionera, men om det krävs inspelningskameror & en tid i tv-tablån för att en tjockis ska börja röra på sig vet jag inte om det är värt det.. De är lika mycket människor som vi, inte dokumeterar vi vår viktuppgång/nedgång via tvprogram.. Come on, nu får ni ge er. Ut & rör på er ordentligt istället för att söka in till tvprogram, ni kan få bättre proffessionell hjälp utanför tvkameran med!

Inga kommentarer: