onsdag 8 september 2010

Hemma och är sjuk.

Hosta, hosta, hosta ..det är det enda min natt har bestått av. Tråkigare än så kan det inte bli! Har inte tid med att vara sjuk & stanna hemma men ändå orkar jag inte gå till skolan när jag mår såhär, som tur var har jag lite skolgrejer här hemma, så så mycket kommer jag nog inte hamna efter i.. Det är bara italienska som jag oroar mig för, vi gick igenom så mycket förra gången & det var verkligen bra, man lärde sig, och nu oroar jag mig för att de går igenom lika mycket idag och att jag missar det.. Får kolla upp det på itslearning sen :)

Nu blir det till att läsa Flugornas Herre av William Golding för att sedan kunna avsluta ett skolarbete :D Det tråkiga är bara att boken är så avskavd så att man inte ser vad det är på framsidan vilket får mig att tappa intresset för boken. Böcker ska vara fina för att se intressanta ut! :P

Inga kommentarer: