onsdag 15 september 2010

Dagen efter & matte plugg!

Håret står åt alla olika håll & kanter, huvudet känns lagom sagt & nacken värker - jo det är ju dagen efter Kalmar Fashion Show. Saknar lösögonfransarna, det perfekta sminket & doften av hårspray och inte minst de höga klackarna! Kanske är det detta jag är ämnad för att göra? Trivs som bäst uppe på catwalken, det är värt att tänka på.. Finns en hel del att vända sig till inom den branschen..

Dagen idag har gått någorlunda segt, började med att jag försov mig och kom ännu mer efter i matte c-kursen, har än så länge inte gått på någon mattelektion - var sjuk första & sen nu idag så försov jag mig ju - men gick och hämtade matteboken och har nu räknat en hel del, så tummen upp för mig! :) Får dock inte glömma säga att det var tack vare den feta godispåsen jag köpte påvägen hem som gjorde att jag fick ork till att plugga matte.

Imorgon är det dags för skolfoto. Känner mig inte så pepp på det, brukar ändå aldrig bli bra på foto.. Kruxet är bara vad man ska ha på sig, lät som att alla i klassen skulle fixa något nytt plagg tills imorgon, men min plånbok tillåter mig tyvärr inte att göra detsamma. Så det blir till att gräva i garderoben och se vad jag hittar :)

Inga kommentarer: