lördag 18 september 2010

Inte en allt för rolig dag idag..

Regnet öser ner & allt är supergrått! ..lika grått som mitt liv känns nu, men det är en helt annan femma. Rummet är i stort sett färdig städat, ska slänga mig i sängen och kolla på Glee sen. Har redan sett alla avsnitt i första säsongen typ två gånger men det är något som drar mig till att kolla på dem igen. Kanske är det för att jag själv önskar att mitt liv var som i en tv-serie eller för att jag själv vill kunna sjunga så fint? Eller så kanske den största anledningen är att jag inte har något liv?! ..det är något att fundera på. Nejmen en sån här dag går det inte att göra skärskilt mycket mer på, blir till att slappa fram tills att farmor & farfar kommer hit för att fira Alexandra :)

Gårkvällen blev till att stanna inne & ta det lugnt, har varit sjukt trött denna vecka. Vet inte vad det är med mig, har kännt mig halvkrasslig i snart två veckor. Uscha!

Inga kommentarer: