torsdag 2 september 2010

Svärd, munspel & nattlinne..

Hemma efter en väldigt kort skoldag. Stack från skolan runt halv tolv tiden och gick sedan på stan med moster Sandra och inhandlade lite presenter till kusin Mollie som har sitt 3års-kalas i helgen.. Att det kunde vara så svårt att hitta svärd, munspel & nattlinne i Kalmar visste jag inte, men det kan det tydligen!


Mår faktiskt redan lite bättre, men ska inte ta ut något i förskott, det kanske bara är för stunden. Men om jag ska vara ärlig känns det som att febern försvunnit en del, fastän jag mådde skit både igårkväll och idag på morgonen. Var så "svullen" i huvudet eller vad man nu ska säga idag på morgonen så att jag knappt hörde någonting alls.. Så kunde lugnt & med gott samvete luta mig tillbaka och slumra iväg under informationen om projektarbetet! :)

Nähe, nu blir det till att ta en powernap för att sedan åka iväg till Ikea och ha myspys med familjen Kronström ;)

Inga kommentarer: