tisdag 28 september 2010

Lugn eftermiddag

Kylan tränger på allt mer & mer, mörkret kommer snabbare och jag är lycklig! :) Allt känns dubbelt så mysigt när man sitte inne och tittar ut på höstvädret som härjar utanför. Med en kopp té i handen, myskläder på och mysig musik i bakgrunden är det nu dags att ta tag i skolarbetena. Måste försöka lära in alla italienska glosor tills imorgon, samt hinna räkna några fler mattetal.
  
Dagen idag har varit bra! Började med tre timmars svenska, vi gjorde i stort sett ingenting :) sen så var det dags för klassråd & historia. Ganska lugn eftermiddag då det blev till att arbeta ytterst lite på historialektionen för att sedan kolla på film & kolla igenom alla bilder på datorn xD kan inte säga mycket mer än att jag har en bra grupp i historiaarbetet ;D
  
Känner mig ganska nöjd med mitt liv nu, känns som att allt börjar gå åt rätt riktning :) och ni mina vänner, spelar en väldigt stor roll i mitt liv <3 .Har tillochmed kommit fram till att det är dags att skaffa gymkort, måste få pli på ryggen som snart tar livet av mig.. tummen upp för mig som börjar få allt på plats (y)

Inga kommentarer: