lördag 11 september 2010

Ett desperat försök ..

Efter ett desperat försöka att rensa igenom graderoben är det nu dags att kolla ifall det är några skolarbeten som ska vara gjorda till kommande vecka, fixa naglarna, slappa & sen soova, så att morgondagen förhoppningsvis kommer snabbare :)

I mitt försök på att rensa garderoben blev det till att jag slängde en jacka, några t-shirtar, 2 linnen & lite andra saker.. Saken är bara den att jag egentligen skulle ha behövt slängt mer, finns massor av saker jag inte har använt på evigheter men som jag ändå sparar.. Ni skulle bara veta vad jag gjorde med dessa saker, jag vek ihop dem och la ner dem i en ica-kasse och ställde in dem i familjens gemensamma garderob - som om kläderna kommer bli ännu mer användna nu, vilket de troligen inte kommer bli, de kommer bara stå där och glömmas bort :P Men vi får skylla på pappa eftersom jag har svårigheter med att slänga saker, har ärvt det från honom. Tänk ifall jag kommer använda t.ex. denna tröja någon gång senare? Tänk om jag behöver dessa? Det är sådana idiotfasoner jag får i skallen när jag behöver slänga saker, och vad gör man med sakerna då? Ja inte fan slänger man dem, utan man ställer/lägger undan dem i väntan på att de kommer bli aktuella och användbara igen, vilket de aldrig kommer bli! ..Men tillbaka till min garderob nu, förut var den överfull och kläderna fick inte plats vilket visade sig i stora högar överallt i rummet, men nu till min stora förvåning får faktiskt alla mina kläder plats (y) ..fast det beror nog inte på att jag slängt saker, utan på de kläder jag la undan i en annan garderob :P


Nehe, nu ska naglarna klippas ner och målas i fin stark färg, nämligen mörk rosa/lila :)

Inga kommentarer: