tisdag 7 september 2010

Temadag - politikdag?

Hade inga riktiga lektioner idag, utan istället kom det olika representanter från olika partier till skolan.. Wiihoo, eller inte! Sjukanmälde mig då jag inte mått bra på ett bra tag och kände att jag inte klarade av att sitta och lyssna på det när jag kunde varit hemma och vilat för att bli frisk. Gick bort till mormor för att invänta första tåg hem och tjänade mig en slant :) Kunde ändå inte sitta och lyssna på den information de olika gubbarna hade, fick bara hostattacker, så jag tror jag gjorde alla en tjänst genom att gå hem :) måse dock säga att det den första gubben sa var ganska intressant (av det jag kunde höra när jag inte hade mina hostattacker)..

Nu ska jag gå upp & sätta mig framför tvn med Anette och slappa lite, senare ikväll är det italienskaplugg som gäller!

..suddig bild..

Inga kommentarer: