måndag 6 september 2010

Ändrade planer blev till fiskgratäng..

Sådär, nu är man hemma efter en helt okej första dag på veckan. Hade bara religion b idag, helt okej men kunde dock varit bättre då jag har drabbats av förkylning. Huvudet dunkar! Allt känns bara så uppsvullet, mår verkligen inte bra men har inte tid till att bli sjuk nu!

Hade gjort upp planer för vad jag skulle göra när jag kom hem, men när jag hade bytt om till myskläder och började gå upp för trappan hörde jag att farmor & farfar var här på besök.. Så det blev till att sätta sig vid matbordet och ta en liten snabbfika med dem :) samtalet gled sen över på middag.. Vilket ledde till att Anette drog igång oss allihopa med att laga fiskgratäng, så nu är det snart dags för mat & mina planer ändrades.. Där ser man vad som kan hända när farmor & farfar är på besök, inte nog med att de snyltar en på fika, utan de ska givetvis snylta en på middag med för att bli nöjda.  Haha, nej men jag älskar dem. De är så mysiga, önskar nästan ibland att jag bodde hos dem! Fast sen så tänker jag på att det typ bara är 50m mellan våra hus, så så långt ifrån varandra bor vi inte.. Bara att skutta igenom skogen för att komma hem till dem :D

Ful flummbild på mig från skolan.
Att se seriös ut på kort är inte min starka sida ;)

Inga kommentarer: